Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/edsfotoklubb.se/public_html/edsfoto_forum/includes/bbcode.php on line 483
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:483)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:483)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:483)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:483)
Eds Fotoklubb - Jag är berömt!!! :P

Jag är berömt!!! :P

Diskussioner om allt mellan himmel och jord!

Jag är berömt!!! :P

Postav Kim 05 Feb 2010, 12:09

I was walking home from work yesterday and since i just got my new lense (it's soooo nice!) i had my cam with me...and was taking a few pictures.

When i almost got home some random lady came up to me and asked if i wasn't one of the people from the picture in the newspaper :D

I said yes and she started to tell me that if i got the chance i should take some pictures from the church-tower because theres an amazing view :-D

So i guess the story about the fotoklubb wasnt a complete waste - now alot of people know we excist :good:
Med vänliga hälsningar,
Kim Pedersen
--
I'm not getting older - my toys are just getting more expensive.
--
http://www.flickr.com/photos/perjr
Kim

Trådar: 105
Registrerad: 24 Maj 2009, 22:11
Lokalisering: Ed, Sweden

Re: Jag är berömt!!! :P

Postav Henrik 07 Feb 2010, 20:32

Vilken skön story! Nu tror förhoppningsvis alla som ser någon vara ute och fota att det är fotoklubben. :good:

Att klättra upp i kyrktornet låter ju som ett äventyr bara det. Måste vi ta och kolla upp nån dag!
________________________________________________________________________________
Image - Mitt Flickrgalleri
Henrik
Site Admin

Trådar: 352
Registrerad: 13 Maj 2009, 20:48
Lokalisering: Dals-Ed

återvänd till Allmäna diskussioner

Vem är online

Användare som besöker det här forumet: Inga registrerade användare och 1 gäst

Frågor om fotoklubben? Ring Henrik Nyström på 070 - 250 22 97 eller e-maila
Vår möteslokal är Utvecklingscentrum - klicka här för karta

Följ Eds Fotoklubb på Flickr